marți, 8 martie 2011

Ce i`o fi trebuit ei baiatu asta ...

"...si vreau sa ne fie bine dar simt ca nu te mai pot tine langa mine,si te-nteleg sau macar incerc sa ma prefac.Stiu ca te-ai saturat s-auzi mereu "imi pare rau" n`am sa mai fac
Dar asta sunt,p
robabil asa o sa fiu si peste ani.Sti bine ca intre mine si tine n-a fost niciodata vorba de bani.Era doar vorba ca intr-o zi o sa ma schimb si`o sa ma maturizez,ca o sa devin respinsabila,si`o sa incep sa ma gandesc la
tot ce ne-a legat odata si la tot ce ne-am dorit amandoi.Atat de mult, nu-mi vine sa cred cat timp a trecut,prin catre am trecut ,si mai ales prin cate-ai trecut...
De cand ne-am cunoscut ma-ntreb de ce destinul a decis sa ne-ntalnim si apoi, ne-a ucis fiecare vis facandu-ne sa suferim.De ce inca ne mai iubim? De ce mai spun ce spun acum,si la ce bun cand las in urma numai scrum,si fum si tu pleci pe alt drum?
...Cand stiu ca inima mea ea a ta si ca tu n-ai sa mai fi al meu si mai ales cand stiu ca n`o sa mai pot iubi pe-altcineva.
Doamne promite-mi ca ma vei lasa s-l vad chiar daca el n-o sa ma vada si fa-l Doamne te rog sa mai zambeasca inca odata,mai da-i o sansa... eu mi le-am risipt pe toate...
Singura, sunt sigura ca asa mi-a fost scris,mi-as da toata familia la schimb pentru implinirea unui vis.E trist si tu esti trist daca ma ascuti pe mine.Copile, fa ceva sa iti fie macar tie mai bine ...
Si stii ca la sfarsit e doar un cimitir si multa ceata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

:X

:X
:X