vineri, 1 aprilie 2011

The pain is only thing that remember it was real ...

Ma doare...dar e mai bine acum decat mai tarziu. Desi nu stiu de ce imi pare rau si parca imi vine sa tip Te iubesc si te vreau inapoi.. Da la ce bun daca o sa fie la fel?.. La ce bun daca tu traiesti din indiferenta si nepasarea aia..?
Nu ma dau victima si nu dau vina pe tine... Dar imi e bine asa cum e acum,iar pe tine o sa te uit..mai greu sau mai usor mai repede sau mai tarziu da o sa o fac,o sa se intample.
Am renuntat ca m`ai facut sa renunt... O sa`mi lipsesti mult de tot,dar de data asta o sa incerc sa spun Nu mereu.
Se spune sa nu regreti ceva ce te`a facut candva sa zambesti...sau nu regreta un lucru care te`a facut fericit.
Nu am sa plang...sau ba da..dar de fericire pentru ca am avut cele mai frumoase clipe de fericire langa tine..si cele mai multe.
Numai cand imi aduc aminte cum ma mangaiai si ma strangeai in brate..si muzica usor pe fundal,cand ne jucam,cand ma muscai,cand ma faceai sa rad,cand imi ascultai respiratia,cand ma faceai sa tremur,cand ma faceai proasta ca nu te credeam cand spuneai ca ma iubesti.. Da sa stii ca acum te cred. Acum imi doresc nimic,dar cel mai bun pentru tine!
Mi`am amintit ceva ... "Dragostea noastra e ca vantul..nu o poti vedea,dar o poti simti". E ciudat cum noi ne iubim sau ne iubeam sau inca ne iubim si e atat de greu sa fim impreuna.
Nu te`am inteles niciodata de ce esti asa..de ce vrei sa pari ceva ce nici tie nu`ti place sa numai lasi un zambet fals sa te imbrace..si n`am sa inteleg niciodata de ce.!
Nu ma lasa sa plec,fa`ma sa stau.Fa`ma sa vreau,fa`ma sa te fac sa vrei sa te iau !
Trebuie doar sa ma lasi sa te invat sa ma iubesti..da asta e si problema ca nu`mi permiti sa iti arat ca poate sa fie si bine si te dai batut cand nu trebuie...Am sa incerc sa fac sa existe fara tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

:X

:X
:X