luni, 7 martie 2011

Defect...

"Imi pare rau ca nu exista piese sau diferite metode sa`mi repar defectu sau defectele.
Uite nu sunt o masina sa`mi schimbi piesele si sa merg cum vrei tu,asa cum nici tu nu esti si nu te pot face sa mergi cum vreau eu.
Ma gandesc si m`am gandit ca nu sunt suficient de buna pentru tine,nu esti suficient de bun pentru mine.
Nu`mi pare rau ca Te iubesc,imi pare rau ca nu pot sa fiu ce vrei tu sa fiu,cum vrei tu sa fiu.
Adevarat acum nu vreau sa te las,adica imi e greu,dar stiu ca nu va mai fi ca prima oara,stiu ca o sa gresesc mereu si mereu si nu pot sa`mi repar defectele astea care ma omoara pe zi ce trece si ma doare al dracu de tare.
Pentru ca esti special meriti ceva mai bun...ceva ce nu pot eu sa iti ofer.. Poate ea sau ele sau doar o ea nu te va face sa treci prin ce ai trecut cu mine,poate nu o sa te lase in mijlocu strazii dupa ce i`ai adus flori,poate nu o sa se supere din orice,poate nu o sa te faca sa doara...
Ai spus ca nu exista fara mine si ti`am spus ca poate o sa existe.Uite acum fac sa existe fara tine,sa existe fara mine.
Cred ca e cea mai buna alegere pe care am facut`o vreodata de cand iti spun Te iubesc,si e mai bine pentru ca in ritmul asta nu o sa ajungem la nimic !
Pentru toate momentele pentrecute cu tine si pentru Te iubesc ! spus de atatea ori si pentru bune si rele promit ca n`am sa te urasc.
Stii atunci cand te chinuiai sa ma saruti si nu reuseai si pana la urma sa intamplat in noaptea dintre ani si de acolo a inceput tot. Atunci cand imi tot cereai prietenia si te respingeam,si cand nu era zi sa ne spunem Te iubesc,chiar daca nu eram impreuna tu ziceai ca mereu suntem si vom fi, cand ai fost plecat asta vara si te sunam mereu si vorbeam prin mesaje,cand ne certam mereu si spunei ca impacarea e dulce. Am trait cea mai frumoasa... nici nu stiu cum sa ii zic,oricum au fost cele mai frumoase momente de pana acum...iarna asta cand veneai la mine si apoi ieseam afara si ma tavaleai prin zapada si ma sa sarutai,cand ne alergam prin parc cu zapada.. Si multe altele..
Imi pare rau ca nu pot mai mult de atat si ca nu am putut sa fac din asta sa dureze mai mult sa fie din ce in ce mai frumos. Imi pare rau ca nu pot sa fac ne iubim ca doi copii cum ai spus tu,ca nu pot sa duc pana la capat planurile alea pe care le`am facut.
Nu pot sa repar defectele astea pe care nu esti obligat sa le suporti...Sunt egoista,orgolioasa,geloasa,suparacioasa..dar Te iubesc !
Cum ai spus si tu aveam si clipe aiurea impreuna da si o multime care chiar sunt frumoase..
Dar urat ca a trebuit sa se termine asa...ma omoara gandu e vina mea,ma doare ca stiu ca am gresit,dar ma doare si indiferenta ta,poate o merit dar...
Ajunge ca am spus prea multe..dar trebuia sa fac ceva sa ma descarc,sa scriu undeva sa spun cuiva..mi`am spus tot mie... Si tot mie imi spun ca Te iubesc.. cred ca o sa`mi lipseasca multe...n`am cui sa`i mai spun te iubesc,cand stau in pat pe cine sa strang in brate cum faceam de multe ori,cu cine sa ma cert,cu cine sa ma contrazic,cu cine sa rad,de la cine sa mai aud te iubesc,cui sa`i mai spun bot,cine sa ma faca sa rad... Gata ..."
Statea cu ochii pe poze si plangea si vorbea cu ea.. Si gandu ala ca poate chiar nu o iubeste iar ii da tarcoale si o apasa tare ..


Un comentariu:

:X

:X
:X