duminică, 8 aprilie 2012

Game over!

La inceput,orice fel de inceput,toate par usoare si devin din ce in ce mai interesante.
Pe parcurs apar si mici poate chiar mari incidente ... Noi am ajuns in punctul acela cand eu numai am ce sa-ti dau,iar tu numai ai ce sa-mi oferi.
Trebuie sa plec! Pentru ca nu ne mai leaga nimic!
N-am sa mai fiu mereu acolo dupa orice greseala facuta,n-am sa mai fiu acolo sa iti spun ca trec si peste asta,nu! ...
A fost...si nu va mai fi niciodata,dar chiar niciodata...Ma gandesc la el ca la omul care intr-o fractiune de secunda a reusit sa ma doboare,sa ma raneasca,sa ma ingenuncheze din nou in fata destinului si care astepta mereu sa fie iertat si era invatat ca certurile noastre se transformau in momente frumoase pentru ca impacarea era prea dulce si parca mereu ne doream sa gresim de dragul impacarii.
Si atunci se lovesc usor de peretii mintii mele promisiunile...acele promisiuni jurate in soapta....acele promisiuni care au fost cuvinte aruncate atat de usor in vant.
Nu, nu-l mai iubesc,si nu cred ca l-am iubit vreodata...dar nici nu am ochii in lacrimi sau lacrimi in ochi cu toate ca poate doare,ma doare ca am crezut,ma doare pentru ca mi-a atins orgoliul ... acel orgoliu femeiesc!
Doar gandindu-ma la toate vorbele rostile si toate clipele impreuna,diminetile care incepeau cu el,momentele de sinceritate...hmm aici sunt dubiile: Oare chiar atat de bine joaca teatru?, Cum poate cineva sa fie atat de fals?,Cum poate sa minta atat de bine?!
Stiu ca atunci cand poate voi primi raspunsurile mi-se vor schimba intrebarile.Dar ce mai conteaza?
Stii,intr-un fel ma amuza toata povestea asta,2 ani de zile de minciuna,cine mai e ca mine?
Tu crezi...nu crezi,stii ca te urasc si ti-am spus ca ai murit pentru mine,dar nici asta nu e suficient da crunt pentru tine. Nici daca ai murii nu m-as bucura,pentru ca ar fi prea bland.
Din contra iti doresc toata fericirea din lume. Pentru ca ura nu rezolva lucrurile,doar ca ai fi putut sa duci jocu asta mult mai departe si sa-l faci intr-un fel sa aibe un final ferici,ca-n filmele cu happy end!
Ramai cu bine,dar ramai fara mine! Orgoliul te imbratiseaza mai bine decat o fac eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

:X

:X
:X