joi, 6 ianuarie 2011

Vorbe`n vant ..

Stateam de vorba cu ea si ce sa vezi parca vorbea pentru o alta lumea,parca visa..dar nu era treaza cu ochii deschisi si se uita la mine,vorbea cu mine...mmm visa cu ochii deschisi..da parca nu era vis.. Ma crezi? Nici nu stiu ce avea..
....
Cu capu spre geam si ochii fixati intr`un anumit loc..probabil in zapada,sau spre cer statea si spunea :
-Mi`as fi dorit sa nu simt ce simt,sa nu`mi mai para rau de mine..
-Plang pentru ca ma doare
-Zambesc doar atunci cand imi da motiv
-Ascult muzica pentru ca ma face sa ma simt bine
-Am momente cand nu`mi place deloc de mine..
-Imi place vara...si daca ar fi sa fiu un anotimp as fi vara..
-Daca ar fi sa fiu o ora... as fi 2:00 dimineata
-Un sentiment?...eram dragostea ♥
-Daca eram o melodie..eram B.o.B-Airplanes
-Daca trebuia sa fiu o inima...eram inima lui
-Daca eram un serial..alegeam sa fiu The Vampire Diaries
-Daca imi spunea sa fiu un drog..eram drogu lui preferat..
-Un vers? Eram..."Si ai sa mori dac`ai s`o pierzi,nici macar nu crezi..."
-Si pot sa zic sincer..stiu ca par aiurea..dar as vrea sa pot sa stiu ce`i in capu` lui si nu numai.. si inima lui..
-Daca eram un numar eram 9..
-Eram finetty daca eram ceva dulce..
-Eram..
Heey stai ce sa intamplat?
Nimic...
Atunci de ce spui chestii care oricum nu`s reale..
Pentru ca imi place imaginaru..el nu doare..adica imi place sa cred ca as putea fi ceva ce nu sunt..o carte,un sunet,un sentiment,un numar,un drog,un vers,o melodie..
Si ce rezolvi ca oricum raman vorbe`n vant..
Si ce? Sunt vorbele mele
...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

:X

:X
:X