miercuri, 5 ianuarie 2011

Sec ..

-Ai avut ce ai cerut si ce faci?
-Ce fac? Iubesc...
-Iubesti?
-Da!
-Cum iubesti cand ai dat cu picioru la ce ai vrut sa ai?
-Da am vrut.. da nu era suficient..
-... aa
-...
-Si daca iubesti de ce te lasi?
-Pai il iubesc mult cum n`am iubit vreodata..si da renunt ca daca as continua sa lupt visu ar deveni realitate in dorinta de a poseda..as vrea ca viata lui sa fie a mea..
-Hmm.. cine se gandea ca poti sa te schimbi asa..ca asta te poate schimba asa.?
-Stiu! Incep sa tanjesc dupa atingerea lui,mirosu` lui,buzele,ochii,pielea aia care ma inebuneste mereu..sau ma inebunea.
-Si ce faci acum renunti?
-Da!
-N`ai sa poti..ai sa vezi ca fiecare persoana de pe strada iti trezeste amintirea lui,orice loc..
-Stiu.. d`aia e bine sa lasi unele lucruri sa treaca.Sa le dai drumu.Sa te desprinzi de ele.Sa inchei niste etape..Nu din orgoliu sau neputinta..ci pur si simplu ca acel cineva nu poate face parte din viata ta..Inchide usa..incearca sa deschizi alta,schimba discul,sterge parful..
-Sa stii ca orice ai spune nu ma atingi la inima.. Tu nu vezi ca te chinui? Nu vezi ca te ascunzi? Nu vezi ce faci?
-Ba da .. da alceva nu stiu ce sa fac... Ambitia ma impinge sa`mi vad de treaba mea!
-Da pai asta e treaba ta.. Sa lupti!
-Ce sa lupt pentru ce? Ca nici in ziua de azi nu`mi vine sa cred ca e ce n`am crezut ca o sa fie vreodata!
-E ce trebuie sa fie..
-Si daca trebuie sa fie de ce nu e pentru mine?
-E pentru tine da incearca sa intelegi
-Vezi.. uneori inteleg..da alteori sunt asa de egoista incat ma gandesc doar la mine..
-Iubesti..e normal sa fi egoista
-Da..e normal
-Hey.. nu plange..nu trebuie..
-...
..A lasat capu in jos si a inceput sa isi stearga lacrimile in timp ce tipa si tipa si incerca sa uite de durere ..
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

:X

:X
:X