miercuri, 14 iulie 2010

Uitare ...?



^Si ce vrei sa spui ca l-ai uitat?
^Da!
^Cum sa-l uiti? Ma faci sa rad!
^Da l-am uitat,l-am dat uitarii mie nu-mi mai trebuia...
^Da..? L-ai uitat..Si daca l-ai uitat cum zici tu..Cum de atunci cand ii auzi numele golu din suflet te apasa din ce in ce mai tare,inima parca da sa iti iasa afara nu mai are loc in piept sa bata,si ochii..da si ochii vorbesc...
Se vede cum incerci sa ascunzi lacrimile si le trimiti la loc,te chinui sa nu le lasi sa cada,zambetu e fortat , buzele se lasa usor in jos din zambetu mirobolant ce-l afisezi.
Ce sa mai zic de corp...cum picioarele ce calca pamantu parca plutesc,mainile iti tremura de emotie.
Si tu-mi spui ca l-ai uitat cand se citeste pe chipu tau doar cand ii auzi numele...
^Dar eu l-am UITAT! Intelegi?
^Nu! Nu inteleg. Te minti...
^...
^Cum sa-l uiti daca atunci cand il vezi iti doresti al dracului de mult sa-l imbratisezi,sa-i vorbesti,sa-i asculti glasu,sa te mangaie cum doar el stie... Cum?
^Pay... eu stiu sigur ca l-am uitat!
^Minti!... Inca ai sentimente si te chinui sa le ascunzi...
^Da am sentimente dar l-am uitat...
^Nuuu! nu l-ai uitat...
^...
^El e mereu prezent da totusi trecator. Da nu poti sa spui ca l-ai uitat.
^Da ai dreptate! Dar atunci pot sa zic ca o sa-l uit!
^Poate...dar nu cred
^ Nu vezi ca milione de ganduri te bantuie si iti e greu?
^Da... dar stiu ca el v-a ramane mereu el si ai dreptate nu.. Nu e uitare!
^Da.. nu e uitare. E...amagire,negare...
^Ai dreptate. Pe cine mint?
^Pe tine!
^...

3 comentarii:

  1. -vezi aici pe umar?
    -ce?
    -cum, nu vezi nimic?
    -nu? ce?
    -aici isi tinea capul cand era suparata...

    ...........

    imi place mai mult blogul tau acum... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da pay..pana la urma am zis sa scriu aici ce simt.. Sa nu ma mai cert cu mine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :), wellcome in the club... scz ptr intarziere :D >:D< hei julia

    RăspundețiȘtergere

:X

:X
:X