joi, 15 iulie 2010

Trec prin diferite stari fara sa-mi pese de urmari ...


Prietenii trebuie sa iti aduca fericirea,mereu...Dar cand pleaca? Ce-ti mai aduc?
Vezi...acum zambesti si esti fericita pana la cer,iar mai tarziu...mai tarziu esti atat de trista ca nici tu nu stii cum de s-a ajuns aici...
...hmmm uite ploua... si ce ploaie...
Asa e si vremea acum e cald si soare si mai tarziu ce sa vezi?
Ploua e urat...
Se spune ca in suflet e soare cand e frumos afara...
Parca as fi vremea de afara... Acum sunt calda si rad si mai tarziu sunt rece si plang... Da lasa nu-mi pasa!
Acum parca mi-as dori sa fiu picaturile de ploaie sa zdrobesc pamantu fara sa-mi pese ce ud ce las in urma si unde ajung...
Sau vantu... da vantu sa nu-mi pese unde bat,sau daca bat tare sau incet...
Si norii negrii de pe cer?...
Da si ei, la fel sa nu-mi pese cat de mult intuneric las in urma mea si sa merg sa merg sa nu ma mai opresc...
Si cand e frumos afara...cad soarele isi face aparitia...eu sa fiu tot ploaia care nu se vede..!

2 comentarii:

:X

:X
:X