luni, 7 septembrie 2009

Vara asta ...

Mda... m`am gandit sa fac un mic rezumat cu ce am facut vara asta :]. Ca tot mai e o saptamana si incepe scoala ;;]. S`a dus si vacanta asta :]] :-j.
Poy cred ca a fost cea mai idioata vacanta :, adica nu cred chiar a fost :]], mbine nu toata :D :]], sau inamplat si lucruri frumoase :X.
De ce a fost cea mai idioata vacanta? :]
Pentru ca nu am fost in tabara : m`am mutat in atatea si n`am mai plecat deloc :]] , a fost super plictisitoare :-?? , mi`am dat seama ca nu e bine sa ai asa mare incredere in asa zisii prieteni buni :-@, de fapt prietenul e iti e dusman :-j, nu am facut tot ce mi`am propus ...deci a fost foarte aiurea :-j.
Ce mi`a placut in vacanta asta?:-?
Puoy saptamana cand a ramas Georgyana singura acasa :X
Wai :x ce saptamana :]]
Mai ales seara aia :X:X:X pfff 8->, faptul ca am ramas cu o adevarata prietena ;] :X,
mi`au placut si zilele orasului :x mai ales ultima seara :-" ...:X, mi`a placut ca am reusit in sfarsiiit sa ma descarc :]] la ..... [ nu se zice :]] ] , ca imi vad de dansuri in continuare :X si cam atat :-?? .
Ma bucur ca s`a terminat vacanta asta si incepe scoala :].
O saptamana si gata :X :]].
>;d<
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

:X

:X
:X