duminică, 13 septembrie 2009

Ultima zi...

...Ultima zi din vacanta !
Parca imi pare rau :-?? , poate ca nu a fost cea mai frumoasa vacanta [si chiar nu a fost...] dar o sa`mi cam lipseasca unele lucruri ...:-<. O sa`mi lipseasca Andreea :X O sa`mi lipseasca dormitu` muuuult :)) :X. O sa`mi lipseasca cretinu` de fratimiu >:d< :)). Ca nu o sa`l mai vad de dimineata pana seara si nu o sa ne mai certam mereu:)). O sa`mi lipseasca "El" :( :">.
O sa`mi lipseasca toate lucrurile pe care le`am facut in vacanta :-<. Dar intr`un fel e bine ca incepe si scoala asta :)) Adica mi`e dor de colegii nebuni pe care ii am :)) Cred ca si de diriga` :)). [Wtf?:] :)) De saaaalaaa ,de sceena aia 8-> :))
De repetitiile alea de dupa ore :X
De liceu`:X
De momentele alea cand tipam cu Georgyana la profesori :d :))
De tot ! :X
...
De maine n`o sa`mi mai fie dor...:)
O sa se schimbe cam tot :)... adica :-? chiar tot ...
Pfff` clasa a`10`a ;;)..
Waii :)).
Mda... asta e ..incepe scoala bwa \:d/ :))
Revin cu ce am facut in prima zi de scoala :))...
:*
...


2 comentarii:

  1. :( Mda. şcoalăă mantanamiia:)) :D


    la mn o`să fie mai mult dkt plictisiiitoorr mda stiu k la tn o sa fie mrf` da in fine..

    ori`qm o`sa imi lipseask momentele petrecute q tn in vara asta:(

    >:D<>:D<:*:*`!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh lasa bwa..k o sa fac in asha fel sa trec zi de zi pe acolo >:d<



    Si o sa`mi lipseshti muult >:D<


    Wai.. ce "creizi" balamuc o sa fie :D :)))

    RăspundețiȘtergere

:X

:X
:X