duminică, 11 mai 2014

Chestii complicate ...

Atunci cand te alfii intr'un moment complicat ..de multe ori incerci sa gasesti o rezolvare care oarecum sa te scoata din toata faza asta complicata,incerci sa o gasesti prin fel si fel de metode.. Dar vezi tu in cazul meu..sau cazul nostru ..oricum as da.o si as incerca nu reusesc nimic.. Nu gasesc nici cea mai mica rezolvare.. nimic de care sa ma agat sa ies din asta si sa fac sa fie bine.. E mult prea complicat si ma framanta groaznic intrebarea: "unde o sa duca asta?".. sau daca o sa aiba un sfarsit sau orice care sa ma faca sa gandesc cumva..  De multe ori cred ca e degeaba si ca nu duce la nimic si e o pierdere de timp pentru amandoi.. Nu as vrea sa fiu eu cea care pune piciorul in prag si sa spuna "gata,pana aici!".. si nu as vrea nici tu sa'mi spui tu asta.. Am sa o las asa sa vad unde duce cu toate ca doare intr'un fel.. poate asa am sa aflu si raspunsul la intrebare..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

:X

:X
:X