duminică, 10 aprilie 2011

Iar ...

Cum se face ca mereu da mereu si nu exagerez;mereu patesc la fel.. Atunci cand mi`e lumea mai draga,cand ma bucur si sunt multumita de ce am langa mine,cand sunt entuziasmata se duce tot se termina tot...
E adevarat a vorbit gura fara mine..da chiar trebuia sa se ajunga aici? Asa?...
Nu ma afecteaza asa tare...dar am renuntat la persoana pe care o iubesc si asta doare tare.
Am renuntat crezand ca aici o sa gasesc ceva mai bun,ceva sa ma ajute sa trec peste,si am primit nimic... E normal sa`mi para rau....
Chiar nu ma asteptam la asta.. Adica de ce cacat trebuie sa patesc eu mereu asta? De ce aleg mereu ce nu trebuie? Nici nu pot sa cred cum am putut sa renunt la ce aveam mai de pret..:))..sincer rad de prostia mea...
Cum se face ca mereu gresesc?... Si nu vreau..dar o fac,fara sa`mi dau seama...
Nici eu n`am vrut sa renunt la orgoliul meu sa`l impac...nu pentru ca n`am gresit atat de mult incat sa incep cu chestii gen...hai te rog frumos si bla bla... Nu!..
Am gresit mi`am cerut scuze am explicat ..daca vrea sa ma ierte bine daca nu bye`bye !

Un comentariu:

  1. Cataa dreptate ai in ce spui.Si da, nu cred ca intotdeaunaa tu trebuie sa faci acel compromis..adica nu cred ca este greu sa vina si sa spuna ca "da stii uite am gresit hai sa uitam..!":-J

    RăspundețiȘtergere

:X

:X
:X