miercuri, 20 aprilie 2011

De ce sa "nu",cand poti sa "da"?

Parca iar au inceput sa ma framante intrebarile alea...de ce sa nu fim impreuna cand se poate?.. Nu stiu poate sunt eu prea egoista sau incapatanata,dar totusi.. -Ma iubeste nu?..
-Il iubesc,nu?
-Atunci?
-Ca nu poate sa ma tina langa el?
-Pai si ce toate astea se invata,pana la urma nimeni nu se naste invatat.
-Asa e..dar poate e vorba de alceva..
Da poate...poate orgoliu..sau nu ma iubeste cum spune.
Oricum degeaba stau si imi bat capu mereu ca oricum nimic nu o sa se schimbe...
Parca am obosit...ma intreb cand o sa ia sfarsit toata chestia asta,sau daca o sa ia sfarsit.
UIte vezi si el nu ma ajuta deloc... nu`mi spune nici renunta,nici lupta,nici lasa ca o sa fie bine..macar o vorba acolo. Degeaba imi spune ca ma iubeste..asta nu prea ma mai ajuta !
Alunga`mi teama si da`mi putere din nou sa iubesc stii ca am nevoie de tine mai mult ca oricand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

:X

:X
:X