luni, 18 aprilie 2011

Apreciata

Sunt apreciata,adica cred ca sunt..pentru ca asa ma simt. Poate ca era mai bine daca eram de cine vreau cu adevarat dar e bine si asa.
Am sa invat sa apreciez si eu la randul meu ce am langa mine,pentru ca poate chiar merita.
Imi pare rau si ma doare ca renunt la ce iubesc cu adevarat dar nu are rost,am incercat in toate felurile sa fie bine si nu merge.
Dar e bine si asa si am sa incerc cat pot de mult sa tin strans ce am acum.
Chiar m`am obisnuit asa..adica ar fi foarte aiurea sa nu`mi mai intinda nimeni mana,sa numai primesc mesaj cu "ce faci iubita mea?",sa numai am pe cine sa ma supar cand o face pe gelosu,sa numai aibe cine sa ma muste mereu,cine sa ma chinuie cand il supar..sunt chestii care chiar mi`ar lipsi..
Bine..recunosc uneori mi`se face dor de "el"...dar trece...
Dar pe el nu o sa`l las,pe el o sa`l tin strans !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

:X

:X
:X