joi, 27 august 2009

Ziua cu Cola :>

... Da azi a fost ziua cu Cola :x . De ce?:)) Ca am facut poze cu Cola :x , am baut cola :> , am ras cu/de Cola :)). O sa va arat si cateva poze cu Cola :x.Azi am ras si mult :)). I`am zis lu` Dodo ce as vrea yo daca m`ar lua la plaja :D si a zis k nu ma mai ia =)). Lasa ca ma ia la munte =)) acolo vreau triplu`:D =)). Stiti voi... noi fetele:-j :))).Asa ce am mai facut azi :-?. M`am fatzait de colo`colo :-?? si cam nimic interesant :)).

Asa acum sa caut pozele cu Cooolaaa :x :













































Da... ma prapadeam de ras :)).:">















Andreea :))=)) cu ... ammm cateva sticle din colectia noastra de cola.. adica gen sticlele goale... golite de noi :))














Si pe langa Cola... am gasit cioburi pe acolo si artistica de Bianca m`a pus sa ma asta pe maini :))

Bine pentru poza asa :-$. Nu mai spune la nimeni =)).
Mda... cam asta am facut azi :-??.



2 comentarii:

  1. Păi da :))

    siguurrr c să facem shi noi`?

    trebuia să ne umplem timpu q cv`.:))

    şhi da,in poza aia sunt du`ar cateva..:))

    RăspundețiȘtergere
  2. asta cu cola e tare:)):))
    :X
    imi place bloguuuuu`;X

    RăspundețiȘtergere

:X

:X
:X